Zu dieser ISBN ist aktuell kein Angebot verfügbar.
Alle Exemplare der Ausgabe mit dieser ISBN anzeigen:Die Inhaltsangabe kann sich auf eine andere Ausgabe dieses Titels beziehen.
-- Torben Ballegaard Sorensen, CEO, Bang & Olufsen Worldwide
""BRAND sense" breaks new ground with an insightful view of how marketing to all five senses can transform the way you build your brands."
-- Andre Lacroix, CEO & Chairman, EuroDisney
""BRAND sense" is a landmark work that explains what the world's most successful companies do differently, integrating all five of the senses -- touch, taste, smell, sight, and sound. The book will transform the way marketers approach the entire concept of branding."
-- Charlie Bell, CEO & Chairman, McDonald's Corporation
"It contains a treasury of ideas for bringing new life to your brands."
-- Philip Kotler, from the Foreword
"Martin Lindstrom has a talent for big ideas. In "BRAND sense, " he brings new ideas to life using real examples from leading companies around the world. "BRAND sense" introduces new dimensions to the art and science of brand management."
-- Alex Hungate, Chief Marketing Officer, Reuters Group
"Martin Lindstrom, one of branding's most original thinkers, reveals how to break out of the two-dimensional rut of sight and sound, and connect emotionally with all five senses. His book provides data and insights that will surprise even the most savvy brand watcher."
-- Robert A. Eckert, CEO & Chairman, Mattel, Inc.
„Über diesen Titel“ kann sich auf eine andere Ausgabe dieses Titels beziehen.
Versand:
EUR 3,68
Innerhalb der USA
Buchbeschreibung Zustand: New. Brand New! Not Overstocks or Low Quality Book Club Editions! Direct From the Publisher! We're not a giant, faceless warehouse organization! We're a small town bookstore that loves books and loves it's customers! Buy from Lakeside Books!. Bestandsnummer des Verkäufers OTF-S-9781439172018
Weitere Informationen zu diesem Verkäufer | Verkäufer kontaktieren
Buchbeschreibung Zustand: New. Book is in NEW condition. 0.35. Bestandsnummer des Verkäufers 1439172013-2-1
Weitere Informationen zu diesem Verkäufer | Verkäufer kontaktieren
Buchbeschreibung Zustand: New. New! This book is in the same immaculate condition as when it was published 0.35. Bestandsnummer des Verkäufers 353-1439172013-new
Weitere Informationen zu diesem Verkäufer | Verkäufer kontaktieren
Buchbeschreibung Paperback or Softback. Zustand: New. Brand Sense: Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy 0.37. Book. Bestandsnummer des Verkäufers BBS-9781439172018
Weitere Informationen zu diesem Verkäufer | Verkäufer kontaktieren
Buchbeschreibung Soft Cover. Zustand: new. Bestandsnummer des Verkäufers 9781439172018
Weitere Informationen zu diesem Verkäufer | Verkäufer kontaktieren
Buchbeschreibung Paperback. Zustand: New. Brand New!. Bestandsnummer des Verkäufers 1439172013
Weitere Informationen zu diesem Verkäufer | Verkäufer kontaktieren
Buchbeschreibung Zustand: New. Bestandsnummer des Verkäufers 6845464-n
Weitere Informationen zu diesem Verkäufer | Verkäufer kontaktieren
Buchbeschreibung Zustand: New. Bestandsnummer des Verkäufers ABLIING23Mar2411530275432
Weitere Informationen zu diesem Verkäufer | Verkäufer kontaktieren
Buchbeschreibung Zustand: New. Bestandsnummer des Verkäufers I-9781439172018
Weitere Informationen zu diesem Verkäufer | Verkäufer kontaktieren
Buchbeschreibung Zustand: New. . Bestandsnummer des Verkäufers 52GZZZ00JQ4T_ns
Weitere Informationen zu diesem Verkäufer | Verkäufer kontaktieren